diumenge, 13 de novembre del 2016

Continguts i Objectius de la unitat didàctica "Ja arriba la tardor"

CONTINGUTS
   Descoberta d’un mateix i dels altres
   Joc i moviment
   Participació activa en les activitats
   Gaudi en l’exploració i les pròpies conquestes.
   Descoberta de l’entorn
   Observació i exploració de l’entorn
   Observació i descoberta  dels canvis del seu entorn més proper, la transformació del paisatge.
   Experimentació i interpretació
   Experimentació amb els elements més característics de la tardor
   Raonament i representació
   Raonament i representació dels canvis  de l'entorn 
   Comunicació i llenguatges
   Observar, escoltar i experimentar
   Parlar ,expressar i comunicar
   Expressar i comunicar el que sucedeix i les accions que realitza a través de les activitats que se li 
   proposen
   Interpretar, representar i crear


   OBJECTIUS
-         Participar de forma activa en les activitats que se li proposen.
-         Gaudir amb l’exploració sensorial i psicomotriu.
-         Gaudir de les pròpies conquestes.
-         Observar els arbres del carrer, de l’escola com cauen les fulles.
-         Explorar a través de l’observació  directa els elements característics de la tardor.
-         Viure la festa tradicional de la Castanyada. 
-         Observar i explorar els elements de què es composen els panellets.
-         Conèixer el personatge tradicional de la Castanyera.
-         Experimentar a través dels sentits els fruits de la tardor.
-         Experimentacions que provoquen canvis en objectes i materials, fent anticipacions i 
          comparant els resultats.
-         Mostrar curiositat per la descoberta i compartir-la amb els companys.
-         Trobar semblances i diferències en les qualitats dels objectes entre imatges iguals .
-         Mostrar interès per escoltar, observar i explorar les possibilitats sonores i plàstiques
          d’elements de l’entorn.
-        Participar activament en les converses, jocs i les activitats.
-        Gaudir de les cançons relacionades amb la tardor i la Castanyera
-        Conèixer el conte de la Castanyera amb ajuda d'imatges.
-        Saber seqüènciar la història del conte observant les imatges.
-        Identificar la narració del conte de la Castanyera relacionant-la amb la seva imatge.
-        Conèixer algunes de  les cançons de la tardor.
-        Fer ús de la llengua oral per evocar i relatar fets, per expressar i comunicar ides.
-        Expressar i comunicar les vivències, fantasies i emocions a través del dibuix i de  
         produccions musicals, escèniques i audiovisuals.
-        Iniciar-se a utilitzar l’ordinador per a fer activitats lúdiques relacionades
      amb la tardor i la Castanyera.
 -      Gaudir de les activitats usant el llenguatge verbal, musical, plàstic, matemàtic 
 -      Descobrir relacions entre el text oral i l’escrit
 -      Iniciar-se en l’ús d’estratègies d’aproximació a la lectura i identificar paraules  
     significatives.
    -    Utilitzar materials i tècniques plàstiques per a fer representacions de manera creativa relacionades amb       l'estació de la tardor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada